loading...
اس ام اس | lolsmslol | علی اثری | مصطفی اثری |
علی اثری بازدید : 5 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

فک و فامیله ما داریم ؟

روز تولد بابام با کلی ذوق و شوق یه ساعت مچی بهش کادو دادم ، برگشته میگه ممنونم پسر گلم ولی احتیاجی به این کارا نبود !
همین که سعی کنی تو زندگیت آدم باشی برای من با ارزش ترین هدیه س . . .

دختر عمه م برگشته به مامانش میگه مامان چرا بلوتوثت روشنه ؟
عمه م با اعتماد به نفس کامل میگه خب اگه روشن نباشه که اس ام اس نمیاد . . .
کل فک و فامیل تا نیم ساعت داشتن مثل ذرات معلق بال بال میزدن !

یه فامیل داریم ۴۰ سالشه ، بعدش این کامپیوتر که خریده بود میخواس سی دی رایت کردن یاد بگیره ! به بابام گفته بود برام مراحلشو رو یه کاغذ بنویس یادم نره !
بابام نوشته بود :
۱ – ابتدا به سمت ِ کامپیوتر میرویم ! :|

 

پسرداییم ۱۸سالشه ! تک پسره ! خیلییم لوسه !
نامزدکرده نامزدش ۱۶ سالشه ! رفته بودیم تالار واسه عقدش ، بعد خواننده گفت : آقا داماد آهنگ درخواستی چی بذارم تقدیم کنم به شماوعروس خانوم ؟
داداشم دادزده گفته آهویی دارم خوشگله رو براش بخون :| !
الان داییم ۴ ماهه باهاش حرف نمیزنه :D

دختر داییم شیش سالشه
یه حلزون پیدا کرده آورده خونه
هرجا حلزون میره این پشت سرش میره  صورتشو میماله به کف زمین !
میگم چرا اینکارو میکنی عسیسسسسسمممم ؟
میگه تو از علم چی میدونی ؟ فقط هیکل گنده کردی !
اینکارو میکنم چون ترشحاتی که باقی میزاره اگه بمالونی رو صورتت چال و چوله هاش صاف میشه !
اونوقت من ۶ سالم بود صورتمو میگرفتم جلوی پنکه می گفتم آآآآآآآآآآاااااااااا
مثل خر کیف میکردم . . .
:lol:

به مامانم میگم موهام میریزه ، میگه کمتر برو اینترنت !
خواستم بگم اگه دردی ، مرضی ، سرطانی چیزی دارین بگین از مامانم بپرسم دلیلش چیه . . .

از امتحان برمیگردیم ، بابا مامانمون میپرسن چطور بود ؟ میگیم عالی بود قبول میشم ! میگن لاف نزن راستشو بگو !
بعدش میگیم افتضاح بود خراب کردم ؛ میگن مسخره بازی درنیار راستشو بگو !
ما باید به کدوم سازشون برقصیم ؟

داداشم کلاس سوم دبستانه ساعت ۷ صبح بیدارش کردم ، با جدیت تمام سر همه خونواده داد میزنه :
ای بابا ولم کنید ، ۳ ساله درس میخونم به کجا رسیدم ! :|

امروﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ پسرم ﺑﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺖ ﺩﺭﺱ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻡ !
ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺸﺶ ، ﻣﯿﮕـــﻪ ” ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺰﺍﺭ ﮐﻮﻟﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ۳ ﺳﺎﻋﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﺎﺷﻪ ” :|

به پسرعمم میگم واسه کنکور درس خوندی ؟
میگه کنکور مگه ساعت ۸ نیست ؟
میگم چرا !
میگه خب ساعت ۵ پا میشم میخونم دیگه . . . :|

ویندوز کامپیوترم پریده بود خودمم خیلی کار داشتم ، به بابام گفتم فردا ببرش واسم ویندوز بریزن . . .
برگشتم خونه دیدم بابام کل سیستمو از مانیتور گرفته تا موس رو برده شرکت تا براش ویندوز عوض کنن ، حتی کیبوردم برده بود !
بعد بهش میگم چرا همه اینارو بردی ؟ میگه من تو همه کارام منظمم :|

دیروز داداشم زنگ زده ۱۱۸ میگه : سلام . خوب هستین !
فک و فامیله داریم ؟

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺷﻄﺮﻧﺞ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ !
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﺎ ﻣﺎﺕ ﻣﯿﺸﯽ ﯾﺎ ﭘﻮﻝ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﯽ ﻧﺪﺍﺭﯼ ! :|
ﺩﻭ ﺭﺍﻫﯽ ﺫﻟﺖ ﻭ ﺧﻔﺖ ﻫﻤﯿﻨﻪ ﻭﺍﻻ !

دیشب به مامانم میگم این ترم همه درسامو پاس کردم !
میگه به زرث قاتع میگم فقط بلدی قومپز در کنی و لوقوز بخونی حاضرم دو تا کلیه هامو بفروشم ثابت کنم که فقط زر میزنی حالا بگو خب :|
من :|

داشتیم اس فامیل بازی میکردیم ، با حرف پ بود !
شهر با پ !
عموم میگه پایین شهر !
من :|
بابام :|
پایین شهر :lol:

بابام تازه اس ام اس زدن یاد گرفته ، خیلی لفظ قلم اسمس می نویسه . مثلن اس ام اس  میده: « آیا هواپیمایت فرود آمد ؟ » من جواب میدم : «آری ، هم اکنون بر زمین نشستیم »

مامانم سوزنو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده و همه جمع شدیم داریم دنبالش می گردیم !
اومده صحنه رو بازسازی میکنه یه سوزن دیگه میزاره میندازه ببینه کجا میفته !
هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دوتا سوزن می گردیم . . . :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین برای فرستادن اس ام اس های جدید همراه یا اسم خود به شماره تلفن زیر ارسال نمایید 09385736320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    lolsmslol

    بـــــــــه دنیای اس ام اس خــــــــوش آمدید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 286
  • بازدید کلی : 1,659
  • کدهای اختصاصی
    بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین