loading...
اس ام اس | lolsmslol | علی اثری | مصطفی اثری |
علی اثری بازدید : 12 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

پسر آدم که قاتل،
مال نوح که هیچ،
ابراهیم که میخواس پسرشو بکشه،
پسرای یعقوبم که یکیشون آدم بود بقیه شارلاتان…
این حاصل تربیت پیغمبرا بوده
دیگه از ما چه انتظاری دارین؟ واللااا

.

.

.smslol

.

.

.

خدا کنه تا بیشتر از ۸ ساله دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال ۱۴۰۰
بعد هی بگیم : شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا
خیلی فاز میده ؛ حس آثار باستانی بودن به آدم دست میده !

.

.

.

"\"\\"خوشمزه\\"\""lolsmslol"\"\\"خوشمزه\\"\""

.

.

از لبنان باختیم،

کره جنوبی را هم شانسی و به زور نذر و آیت الکرسی بردیم،

بعد میگن با آرژانتین مساوی می کنیم،

نیجریه و بوسنی رو هم می زنیم

.

.

lolsmslol

.

.

.

دیشب شروع کردم با دوس دخترم دعوا

که آره من مطمئنم تو با کس دیگه ای هستی !
اونم آخرش گفت بابا اصلا اگه شک داری بیا خطامونُ عوض !
هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره

بش گفتم نه عشقم من به تو اعتماد کامل دارم ،

فقط خواستم خودمو لوس کنم برات

.

.

.

lolsmslol

.

.

یارو تو پیج مسی کامنت زده !
چرا توی pes 2012 درست پاس نمیدی 

.

.

.

lolsmslol

.

.

فانتزی من اینه که بتونم دکتر زنان زایمان شم

وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین

بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده…..!

بعد در حالی ک همه از ترس خشکشون زده

پدر بچه از من بپرسه :چه مشکلی داره؟

منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندم و بگم: دندون نداره!!!!
روانی هم خودتی  (((((

.

.

.

lolsmslol

.

.

ﯾﻪ ﺭیش تراش ﻓﯿﻠﯿﭙﺲ ﺧﺮﯾﺪﻡ. ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺭﯾﺸﻢ ﺭﻭ ﺯﺩﻡ،
ﺍﻣﺎ ﺑﻌﺪش هرﭼﯽ ﻭﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻡ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻫﯿﭻ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ
پشت بغلم ﮐﻨﻪ ﻭ ﺩﺳﺖ به صورتم ﺑﮑﺸﻪ……..!!
ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻓﻘﻂ ﺩﺍﺭﻥ به آدم ﺩﺭﻭﻍ میگنا..

.

.

.

lolsmslol

.

.

رفیقم مشهد زندگی میکنه امروز زنگ زده میگه :

تو قرعه کشی بانک برنده شدم
میگم : چی برنده شدی؟

میگه: سفر مشهد!!!

.

.

.

lolsmslol

.

.

همه نیمه گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ،

ما هنوزمتمم مون روهم ندیدیم!
به ۳۰ درجه هم راضی شدیم دیگه! نبود؟ یه ۱۰ درجه … !؟

.

.

.

lolsmslol

.

.

یه بار با یه بنده خدایی دعوام شد در حد بزن بزن!
بعد یهو دیدم وسط دعوا نشست شروع کرد خندیدن

گفتم واسه چی میخندی؟
گفت ابله چرا وقتی مشت میزنی

مثل این فیلم هندیا صداشم در میاری؟؟؟ )))

.

.

.

lolsmslol

.

.

سخت است میان هق هق شبانه ات،یهو هایپر استار بهت اس بده :
هویج کیلویی ۱۵۰۰ تومن 

.

.

.

lolsmslol

.

.

حالا درسته ما قصد ازدواج نداریم

ولی خب آخه یه خواستگار نباید بیاد برامون؟…والا

.

.

.

lolsmslol

.

.

نگران روزیم که بچم بگه بابا با مامان کجا آشنا شدی ,

بعد من با کلی سر افکندگی بگم مامانو تو وی چت shake زدم

.

.

.

lolsmslol

.

.

یه بار از فشار دستشوویی داشتم میترکیدم
تا رسیدم خونه پریدم توی توالت و شروع کردم به باز کردنِ
دکمه های پیرهنم!به دکمۀ آخر که رسیدم یادم افتاد نباید
پیرهنمو دربیارم…!
هیچی دیگه…انقد خندیدم که همون یه ذره مقاومتی هم
که داشتم از بین رفت و …. بگذریم

.

.

.

lolsmslol

.

.

زندگی همیشه جریان داره!
فقط ایرادش اینه که مارو در جریان نمیذاره!!

.

.

.

lolsmslol

.

.

یه دوست پسرم نداریم ولنتاین واسمون آیفون ۵اس بخره؛
بعد ازش بپرسیم عزیزم تو چی دوس داری واست بخرم؟
بگه هیچی،همین لب خنده قشنگت واسم کافیه!

منم ذوق مرگ شم از خوشی!

هی روزگار

.

.

.

.

.

.

ولم کن تا ولت کنم…..
جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی  )

.

.

.

.

.

.

ﻋﻘـــﺎﺏ ﻫﻤﯿﺸــﮧ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ ….؛
ﺣﺎﻻ ﺷﻤــﺎ ﺟــﻮﺟـﮧ ﺭﻧﮕﯿــــﺎ

ﻫِــﯽ ﺭﯾﻠﯿﺸــﻦ ﺑــﺰﻧﯿــــــﺪ  )))))

.

.

.

.

.

.

شمام این طورین
گوشیتو چک میکنی ببینی ساعت چنده،

بعد مجبور میشی دوباره چک کنی

چون دفه اول اصلن دقت نکرده بودی:-|

.

.

.

.

.

.

پشت نیسان آبی نوشته بود :
خرید آهن الات و ضایعات بهانه است
تو کوچه ها دنبال تو می گردم !

.

.

.

.

.

.

کل کامنتایی که ایرانی ها تو پیج مسی گذاشتن یه طرف ،

یه اقایی نوشته مسی بلاکم اددم کن!!!

.

.

.

lolsmslol

.

.

امان از وقتی که حوصله ی آدم سر میره …

دیگه حتی باز و بسته کردن در یخچال هم درد آدمو دوا نمیکنه:((

.

.

.

lolsmslol

.

.

من یه مدت داشتم اگزیستانسیالیسم میشدم ،

بعد دیدم تلفظ کردنش سخته برگشتم به همون دین و ایمون خودم:|

.

.

.

lolsmslol

.

.

دقــت کـــردیــن وقتی‌ توی یه جمعی‌ یکی‌ میگه اون تلویزینو کمش کن

یکی‌ دیگه از اونور میگه اصن خاموشش کن . . . !!!

.

.

.

lolsmslol

.

.

یه بار استامینوفن خوردم، ازم پرسید:
الان دقیقن کجات درد مکینه که منو خوردی؟
اومدم بگم سرم!
یادم اومد قرصا که حرف نمیزنن، فهمیدم اشتباهی ترامادول خوردم ..!

.

.

.

lolsmslol

.

.

همین ضرب المثل آشپز که دوتا شد آش یا شور می شه یا بی نمک

برای درک پیشینه تاریخی ایرانیان در گند زدن به کار تیمی کافیه!

.

.

.

lolsmslol

.

.

.

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺟﻠﻮﺗﻮﻥ
ﺑﮕﻮﺯﻩ ﻭﻟﯽ ﺷﻤﺎ ﻧﺨﻨﺪﯾﻦ؟؟!
ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﻣﻦ که ﺗﺎﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺟﻪ ﺍﺯ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺮﺳﯿﺪﻡ
ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ آﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺭﻭ؛
ﺟﺪﯼ ﺑﮕﯿﺮﯾﻦ! ﺍﻭﻥ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺪﻩ ﻭ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻏﻤﮕﯿﻨﻪ ..!

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین برای فرستادن اس ام اس های جدید همراه یا اسم خود به شماره تلفن زیر ارسال نمایید 09385736320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    lolsmslol

    بـــــــــه دنیای اس ام اس خــــــــوش آمدید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 198
  • بازدید کلی : 1,571
  • کدهای اختصاصی
    بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین