loading...
اس ام اس | lolsmslol | علی اثری | مصطفی اثری |
علی اثری بازدید : 49 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

پیامک زیبا با موضوع خداوند

گفتم خدایا همنشینم باش . . .
گفت من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند !
گفتم چه آسان به دست می آیی ؟!
گفت پس آسان از دستم نده !

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش
راه آسمان باز است ، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .

زندگی ، برگ بودن در مسیر باد نیست ، امتحان ریشه هاست
ریشه هم هرگز اسیر باد نیست
زندگانی پیچکی ست ، انتهایش میرسد پیش خدا . . .

 

پروردگارا
بیشتر می جوئیم و کمتر می یابیم ؛ وقتی تو را در نظر نداریم . . .

اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی ، لبخند خداست به بنده اش
اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه ،  تمام مشکلاتو حل میکنه . . .

هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند
سطر اول همیشه این است : خدا همیشه با ماست . . .
پس دوست عزیز بخوانش با لبخند . . .

دل دیوانه ی من به غیر از محبت گناهی ندارد ، خدا داند
شده چون مرغ طوفان که جز بی پناهی پناهی ندارد ، خدا داند
منم آن ابر وحشی که در هر بیابان به تلخی سرشکی بیفشاند
به جز این اشک سوزان دل ناامیدم گواهی ندارد ، خدا داند

شک دارم که خالق دانه های انار ، زندگی مرا بی نظم چیده باشد . . .

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .

الهی
همنشین از همنشین رنگ می گیرد، خوشا آنکه با تو همنشین است . . .

خدایا . . .
هیچ می دانی که همیشه به موقع
به دادِ دلم.. تو می رسی ؟!
آنجا که خسته ام . . .
آنجا که دل شکسته ام . . .
آنجا که ازهمه ی عالم و ادم گسسته ام . . .
خدایا امشب خیلی دلم گرفته. . .
خدایِا ، سپاس

زمانبندی خدا بی نظیر است ، نه هیچگاه دیر نه هیچگاه زود
کمی بردباری می طلبد و ایمان بسیار ، اما ارزش انتظار را دارد . . .

وقتی چشم امیدتان به خدا باشد و باور و ایمان قوی داشته باشید :
هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که راست نباشد
هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که پیش نیاید
هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که دیر نپاید . . .

خدایا
این عزت مرا بس که بنده تو باشم و این افتخار مرا بس که تو پروردگار من باشی
تو آنچنانی که من می خواهم پس قرار بده مرا آنچنان که تو می خواهی . . .

کار خدا نشد ندارد ، او خوب می داند چطور در و تخته را به هم جور کند
خواسته هایت را به او بسپار ، او حتما راهی برای رسیدن ، به تو نشان خواهد داد . . .

دوست خدا بودن یونیفورم نمی خواهد ،  فقط یه دل پاک و زلال کافیست . . .

دنیا جای دل بستن نیست ، اگر دل بستی گویی که بالهایت را بسته ای تا پرواز نکنی و اگر پرواز نکنی اوج نخواهی گرفت و تو برای اوج گرفتن آمده ای و زندگی میکنی . . .
یادت می آید آن عهدی که با معبودت بستی که نیست جز تو خدایی و نهایت عشق تویی ؟
حال چه شده که در دلم ناخدایی فرمان میدهد که لنگر را بینداز اینجا کنار ساحل دنیا ؟
پشت دنیا شهریست ، عزم رفتن باید کرد . . .

×××××××××××××< خدا >×××××××××××××
اینو براتون فرستادم تا بندازین گردنتون تا همیشه نگهدارتون باش . . .

و خدا گفت : فقط دانه ای بکار . . .
زمین و آب و آفتابش از من ، خوشه و خرمن و حاصلش از تو !

خداوندا
گرفتار آن دردم که تو درمان آنی ، بنده آن ثنایم که تو سزای آنی . . .

شک نکن
درست در لحظه ی آخر ، در اوج توکل و در نهایت تاریکی ، نوری نمایان می شود ، معجزه ای رخ می دهد ، خدا از راه می رسد . . .

صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا “ پناهنده ” می شوید !

خداوندا
دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن
تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین برای فرستادن اس ام اس های جدید همراه یا اسم خود به شماره تلفن زیر ارسال نمایید 09385736320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    lolsmslol

    بـــــــــه دنیای اس ام اس خــــــــوش آمدید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 1,554
  • کدهای اختصاصی
    بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین