loading...
اس ام اس | lolsmslol | علی اثری | مصطفی اثری |
علی اثری بازدید : 48 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عرفانی با موضوع خدا

خدایم را دوست دارم چون وفادارترین است
و شاید به رسم همین وفاداریست که دوستانم را به او میسپارم . . .

**********

زندگی زیباست ! دقت کن  . . .
آرام رد شو ، حس کن ، نفس بکش . . .
همه چیز نعمت است !

**********

هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی . . .

 

**********

بزرگترین آزمون ایمان
زمانی است که آنچه را که میخواهید ، بدست نمی آورید
با این حال ، با تمام وجود می گوئید
خدایا شکرت

**********

خدایا . . .
بدون نوازش های تو میان دست های زندگی مچاله می شویم . . .
نوازشت را از ما نگیر !

**********

پروردگارا
کاش ، به همان اندازه ای که از حرف مردم میترسیم
از تو می ترسیدیم ، که اگر اینگونه بود دنیای ما دنیای دیگری بود
و آخرت ما آخرت دیگری . . .
کاش . . .
**********

خدایا در این آشفته بازار کمک کن تا دلم بلرزد به نگاهی که بیارزد . . .
و ای کاش آن نگاه نگاه تو باشد !

**********

خداوندا !
ما را ببخش !
به خاطر همه درهایی که ردیم و هیچ کدام خانه تو نبود !
تو که آسمانی را می گریانی تا گلی را بخنداتی . . . !

**********

ای آنکه طلبکار خدایی به خودآ
از خود بطلب کز تو جدا نیست خدا

**********

خدایا
ما برای داشتن دست های تو ریسمان نبسته ایم ، “ دل ” بسته ایم
همین که حال دلمان خوب باشد ، برایمان کافی ست . . .

**********

اگر ذره بین نگاه قوی باشد ، در تمام صفحه های ورق خورده زندگی اثر انگشت خدا دیده میشود !

**********

خداوند تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود . . .
تنها کسی است که بادهان بسته هم میتوان صدایش کرد . . .
با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت . . .
تنها خریداریست که اجناس شکسته رابهتر بر میدارد . . .
تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند . . .
وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید . . .
خدارابرایت ارزودارم
فرستنده : مهدیه

**********

شاید همه آنچه که در زندگی میخواهم را نداشته باشم
اما هر آنچه که برای زیستن نیاز دارم برایم فراهم است
به همین خاطر از خدا سپاسگزارم . . .

**********

احساس حضور خدا در همه حال ، همه مسائل را حل می کند !

**********

خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد :
بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست !

**********

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن / من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای / دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

**********

خدایا دلم را به کدام وجه این دنیا خوش کنم ؟
دلخوش به حضور توام وگرنه مرا با این دنیا چه کار ؟

**********

خدایا !
مرهمی میخواهم از جنس خودت!
نزدیک . . .
بخشنده . . .
بی منت . . .

**********

خستگی را تو به خاطر مسپار، که افق نزدیک است و خدایی بیدار . . .
که تو را می بیند و به عشقت همه ی حادثه ها را آنچنان می چیند که به یادش باشی !

**********

دستهایم انقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا را به کامتان بچرخانم
اما یکی هست که بر همه چیز تواناست
از او تمنای لحظه های زیبا برایتان دارم

**********

وقتی چتر خدا بر سرت هست بگذار سرنوشت هرچه میخواهد بر سرت ببارد . . .

**********

خدایـــــا . . .
مدعیان رفاقت ، هر کدام تا نقطه ای همراهند . . .
عده ای تا مرز منفعت . . .
عده ای تا مرز مال . . .
عده ای تا مرز جان . . .
عده ای تا مرز آبرو . . .
و همگان تا مرز این جهان . . .
تنها تویی که همواره می مانی . . . !
رهـــــایم نـکن . . .

**********

به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی
و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی . . .

**********

خداوندا
تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت
خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین برای فرستادن اس ام اس های جدید همراه یا اسم خود به شماره تلفن زیر ارسال نمایید 09385736320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    lolsmslol

    بـــــــــه دنیای اس ام اس خــــــــوش آمدید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 1,607
  • کدهای اختصاصی
    بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین