loading...
اس ام اس | lolsmslol | علی اثری | مصطفی اثری |
علی اثری بازدید : 11 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

پـَـ نـَـ پـَـ روز

دختره سوار ماشین میشه که امتحان رانندگی بده,تا استارت میزنه ماشین 2 متر میپره بالا.
سرکار:پیاده شو خانوم
خانوم:یعنی رد شدم؟؟
سرکار: پ ن پ پیاده شو دوتا بزن پشت ماشین سک سکش بند بیاد.

 

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم.
دوستم میگه:شیرهِ؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!

 

از دانشگاه برگشتم خونه مادرم میگه ااا اومدی
گفتم:پ ن پ سر کلاسم هنوز اینم روحمه اومده جزوه مو برام بیاره

 

تنها تو تاکسی نشستم به راننده کرایه میدم میگه: ببخشید یه نفرید . میگم پ ن پ خورزورخان هم هستند .فرستنده :

 

مامان اينا رفتن بيرون منم گفتم نميام ميخوام درس بخونم يه ساعت ديگه مامانم زنگ زده ما تو رستورانيم ميخواي براي توام غذا بگيريم؟گفتم په نه په من باكتري هوازي ام غذاي ادما هم باهام سازگاري نداره!
برگشته با عصبانيت ميگه پس هواتو بخور تا بيام تكليفتو روشن كنم…
اي لعنت به دهني كه بي موقع واشه!
كجا سرمو بكوبم
من):
سازمان حمايت از حقوق كودكان)-x
باكتري هوازي|:

 

بچه که بودم تو جمع فامیلی نشسته بودیم دختر داییم داشت صحبت میکرد یه دفعه کنترلشو از دست داد از خجالت داشت میمرد من میخواستم از دلش در بیارم گفتم اشکال نداره بابای منم همیشه تو خونه از اینکارا میکنه/الهی حال پدرمو باید میدید/ به خاطر این فداکاری هم کتک خوردم

 

فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پـ نـ پـ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !

 

رفتم واسه کنکور !!!
عجله داشتم کارت ملیمو یادم رفت .
مسول جلسه اومده میگه آومدی کنکور بدی میگم پ ن پ آومدم کیک و ساندیس بخورم برگردم خونه

 

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه|

 

ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی ۲ لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم

 

رفتيم املاكي دنبال خونه دانشجويي يارو برگشته ميگه خونه ميخواين‏?
ميگم پ نه پ اومديم يه فروند توپولوف رو متر كنیم؛
ميگه بامزه دانشجويي باشه‏?‏
میگم پ نه پ، ما از پادشاهان دوران صفویانیم یه کاخ ردیف کن
میگه حالت خوبه تو؟
میگم پ نه پ یه علائمی مبنی بر وجود موجودی به نام پ نه پ تو وجودم هست.
گفتم بیخیال ،خونه دارین یا نه؟
گفت پ نه پ ما فقط تو کار رشد و پرورش درخت هندونه ایم.
اینجا بود که فهمیدم پ نه پ ازم سرایت کرد بهش. شما هم میتوانید…
 

شونصد بار زنگ زدم دوستم برنمیداشت کار واجب داشتم . ورداشته اس داده : ” کارم داری زنگ میزنی ؟”
پ نه پ از اهنگ پیشواز مسخره تو خوشم اومده زنگ میزنم گوش کنم باهاش سرم تکون میدم تازه :-|

 

از وقتی اولین پـ نـ پـ را خوندم،واسم عقده شده یه بار بتونم ازشون استفاده کنم،ینی ملت دیگه هوشیار شدنا…
سوال الکی کلا تعطیل شده:|

 

کتابم جلوم بازه دارم تمرین مینویسم، مامانم اومده میگه داری درس میخونی؟ په نه په دارم صفحه های کتابه رو میشمارم بهم ننداخته باشن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین برای فرستادن اس ام اس های جدید همراه یا اسم خود به شماره تلفن زیر ارسال نمایید 09385736320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    lolsmslol

    بـــــــــه دنیای اس ام اس خــــــــوش آمدید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 1,576
  • کدهای اختصاصی
    بـــه لــــــــــول اس ام اس خوش آمدین